SIN NEC-ի վերապատրաստումը Վիլախում․ Դասախոսների հզորացում ներառական և վիրտուալ դասավանդման համար

Փետրվարի սկզբին Ավստրիայի Վիլախի CUAS համալսարանական համալիրում հաջողությամբ անցկացվեց SIN NEC-ի վերապատրաստումը՝ նվիրված բազմազան լսարաններում դասավանդմանը և վիրտուալ փոխանակմանը։ Ծրագիրը համահամակարգում է Եվրասիա միջազգային համալսարանը:
Չորս օր շարունակ Արևելյան գործընկերության երկրների դասախոսները հավաքվել էին՝ կատարելագործելու իրենց դասավանդման մոտեցումները՝ ուղղված բազմազան և միջազգային լսարաններին։
Վերապատրաստման հիմնական թեմաներն էին՝
Ներառական դասավանդման ռազմավարություններ – Ուսումնական ծրագրերի մշակում, գնահատման և հաղորդակցության ներառական մեթոդներ։
Վիրտուալ փոխանակման գործիքներ – Թվային դասավանդման մարտահրավերներ, համագործակցության մեթոդներ և ուսանողների ներգրավվածության բարձրացում։
 Վերապատրաստումը վարեցին ոլորտի փորձագետներ Ջանեթ Բրաունը, Էթնա Կնապիտշը, ովքեր տրամադրեցին գործնական գիտելիքներ և կոնկրետ գործողությունների պլաններ։
 Ի՞նչ է սպասվում առաջիկայում։
Մասնակիցները ձեռք բերված գիտելիքները կկիրառեն գարնանային կիսամյակում՝ մշակելով և համատեղ ստեղծելով նորարարական դասընթացներ, որոնք նպաստելու են բարձրագույն կրթության ներառականության և թվայնացման զարգացմանը։

Մեկնարկել է Էրազմուս+ T-GREEN նախագծի միջազգային գիտաժողովը

Երեկ Եվրասիա միջազգային համալսարանում Էրազմուս+ T-GREEN նախագծի շրջանակներում մեկնարկեց «Ինստիտուցիոնալ քաղաքականությունն ու փորձը հանուն կրթության և հետազոտության կայուն զարգացման» խորագրով երկօրյա միջազգային գիտաժողովը: Այն նպատակ

Լրագրության բաժինը հյուրընկալեց մեդիա ուսումնասիրությունների պրոֆեսոր Հալիա Կոստա Սանտոսին

Օրերս՝ միջազգային ERASMUS+ շարժունակության ծրագրի շրջանակներում, Եվրասիա միջազգային համալսարանի լրագրության բաժինը հյուրընկալեց Հալիա Կոստա Սանտոսին, ով մեդիա ուսումնասիրությունների պրոֆեսոր է Աբրանտեսի տեխնոլոգիական դպրոցում (ESTA), որը

ԵՄՀ պատվիրակությունը մասնակցել է KPI4HE ծրագրի աշխատաժողովին Ջենովայի համալսարանում

Եվրասիա միջազգային համալսարանի պատվիրակությունը՝ ռեկտոր Սուրեն Օհանյանի գլխավորությամբ, մասնակցել է «Հայաստանում ներառական, թվային և կանաչ ուղղվածությամբ բարձրագույն կրթության պատշաճ կառավարման և որակի համար գործունեության առանցքային