Առաջադիմության հետ մեկտեղ լինել նաև նպատակասլաց

Էլյա Դավթյանը 2017 թ.-ից ի վեր դասավանդում է Եվրասիա Միջազգային Համալսարանում։ 2019թ. ընդունվել է նույն բուհի ասպիրանտուրա և Էրազմուս+ ծրագրի շրջանակներում գործուղվել Եվրոպա՝ ուսումը շարունակելու առաջարկով։ Հանդիսանում է վեց գիտական և մեկ միջազգային հոդվածների հեղինակ։ Տիրապետում է հինգ լեզվի։ Առաջիկայում աշխատանքին զուգահեռ պատրաստվում է պաշտպանության ներկայացնել իր ատենախոսությունը։

– Հարգելի տիկին Դավթյան, Դուք, որպես դասախոս, ոչ միայն հարգված, այլև շատ սիրված եք Ձեր ուսանողների կողմից։ Ասացեք խնդրեմ արդյո՞ք դասախոս դառնալը եղել է Ձեր երազանք-նպատակը…։

– Դասավանդելն իմ վաղեմի երազանքն է եղել։ Շրջապատի մարդիկ մշտապես նկատում էին, որ ինձ մոտ նյութը մատուցելը հաջողվում է, իսկ ես սիրում էի դպրոցական տարիքից ընկերներով հավաքվել և բաց-դաս ներկայացումներ բեմադրել: Ինձ համար ուսանողների հետ աշխատելը իրապես մեծ բավականություն է:

– Ըստ Ձեզ ո՞րն է դասախոսի ամենամեծ պատասխանատվությունը։

– Կարծում եմ, որ դասախոսի մեծագույն պատասխանատվությունը պարտաճանաչության, ուսանողակենտրոնության և աշխատասիրության մեջ է։

– Ի՞նչը կարող է Ձեզ` որպես դասախոսի, հիասթափեցնել, և, հակառակը, ինչի՞ց եք Դուք ոգեշնչվում։

– Ինձ կարող են հիասթափեցնել չսովորող, ուսման հանդեպ անտարբեր ուսանողները։ Իսկ սովորող, աշխատասեր ուսանողներն ինձ շատ են ոգեշնչում։

– Երբևէ մտածե՞լ եք այլ մասնագիտություն ունենալու մասին։ Եթե չլինեիք մանկավարժ, ապա ի՞նչ մասնագիտություն ընտրած կլինեիք։

– Շատ փոքր տարիքում երազել եմ դառնալ բորտուղեկցորդուհի, բայց արդեն 4-5-րդ դասարաններում հստակ որոշել էի դառնալ ֆրանսերեն լեզվի մասնագետ։

– Ո՞րն է դասախոս-ուսանող լավագույն փոխըմբռնման և հարաբերության գրավականը։

– Կարծում եմ գլխավորն ազնվությունն ու փոխադարձ վստահությունն է։ Քանի որ ունեմ ուսանողներ, որոնք թեպետ առաջադիմությամբ չեն փայլում, սակայն մեծ հարգանք են վայելում իմ կողմից։ Դասերին ներկայանում են պարտաճանաչ և երկուստեք հարգանքը ամենակարևորն է:

– Ըստ Ձեզ ո՞րն է այսօրվա ուսանողության գլխավոր թերությունը, և ո՞րն է նրա ամանամեծ առավելությունը։

– Որպես այսօրվա ուսանողության գլխավոր թերություն՝ կարող եմ նշել ուսանողների մի փոքր անտարբերությունը, իսկ որպես մեծագույն առավելություն՝ նպատակասլացությունը և համարձակությունը։ Լավ է, որ չեն զլանում սովորելուն զուգահեռ նաև աշխատել։ Եվ դա ինձ իսկապես շատ է ոգևորում։

– Ձեր ուսանողների թվում կան ոչ միայն հայեր, այլև՝ օտարերկրացիներ: Կարծում եմ, որ դասավանդելու ընթացքում զվարճալի դեպքեր ևս գրանցվում են, կհիշեք որևէ մեկը:

– Իմ արաբ ուսանողներից մեկը մի օր ինձ մի տուփ քաղցրեղեն նվիրեց, որը որոշեցի վայելել կոլեգաներիս հետ սուրճի ժամին։ Դեռ նոր էինք հասցրել տուփը բացել և օգտվել, երբ նա դուռը թակեց և ինձ խնդրեց վերադարձնել քաղցրեղենը, քանի որ սխալ տուփ էր ընտրել:

-Եվ վերրջում, ի՞նչ խորհուրդ-պատգամ կտաք Ձեր ուսանողներին։

-Լինել համառ, նպատակասլաց։ Երբևէ չընկճվել դժվարություններից ու քայլել միշտ առաջ։ Սակայն, նախ և առաջ, լինել լավ մարդ, ազնիվ և կարեկցող ՄԱՐԴ։

-Շնորհակալ ենք հետաքրքիր հարցազրույցի համար։ Մաղթում ենք հաջորղություն առաջիկա ատենախոսության պաշտպանության գործում։

– Ես նույնպես շնորհակալ եմ։ Բոլոր ուսանողներին մաղթում եմ քննական շրջանում բարձր միավորներ:

Հեղինակ՝ Արփինե Շահմուրադյան

Ֆրանսերեն լեզու և գրականություն, բակալավր, 1-ին կուրս

Մտավոր սեփականության վերաբերյալ ուսումնական դատախաղ ԵՄՀ-ում

Եվրասիա միջազգային համալսարանի Իրավագիտության, քաղաքագիտության և միջազգային հարաբերությունների ամբիոնի երրորդ կուրսի ուսանողները, դասախոս Լիլիթ Զիրոյանի ղեկավարությամբ, «Քաղաքացիական իրավունք» առարկայի շրջանակում իրականացրին ուսումնական դատախաղ։ Դատախաղի թեման վերաբերում

«Անձնագիր դեպի աշխարհ» թեմայով մոտիվացիոն դասախոսություն

Եվրասիա միջազգային համալսարանը հյուրընկալեց «Սմարթ Չոյս» լեզուների ուսուցման միջազգային կենտրոնի հիմնադիր տնօրեն, մ.գ.թ. Սվետլանա Կարապետյանին և Կիպրոսի «Կասա» քոլեջի գործադիր տնօրեն Էլինա Սավերիադեսին։ Նրանք հանդես եկան

Դասախոսություն՝ «Ինչպես ապրել մոտիվացված» թեմայով

Օրերս Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ հանրային դասախոսություն՝ «Ինչպես ապրել մոտիվացված» թեմայով։ Միջոցառումը կազմակերպել էր ԵՄՀ Կառավարման ամբիոնը՝ հրավիրելով կառավարման մասնագետ Դավիթ Մեջլումյանին։ Դասախոսության ընթացքում Դավիթ