Արդարացվա՞ծ է արդյոք դարձյալ վեց ամսով դեմ առ դեմ ուսուցման հետաձգումը

Սիրելի՛ Եվրասիականներ,
 
Համավարակի մարմանը մենք բավականին երկար սպասեցինք, այնքան երկար, որ մի նոր համավարակ էլ է ճանապարհ ընկել։ Կարող ենք համոզված նախապատրաստվել նաև մի երրորդ համավարակի և այսպես շարունակ մնալ անորոշության մեջ։ Իհարկե, չի կարելի ենթադրել համավարակ արտադրող ինչ-որ կենտրոնի՝ ֆաբրիկայի գոյության մասին, բայց քանի որ գլոբալ էկոլոգիական իրադրության մեջ բացասական հետևանքների թույլատրելիության սահմանի հատում է տեղի ունեցել, նշանակում է` համանման համաճարակները, անշուշտ միայն տարբեր անուններով, կարող են պարբերական բնույթ կրել։ Հետևաբար, անթույլատրելի է այսպես կուրորեն գնալ համաճարակի հետևից և ենթարկվել նրա քմահաճույքներին։
 
Եթե սթափ գնահատենք նրա հետևանքները, ապա կարող ենք փաստել, որ նեգատիվ ազդեցությունը անչափելի վնաս է պատճառում ուղղակի տնտեսության բոլոր ոլորտներում և հատկապես կրթության համակարգում՝ անուղղակիորեն վնասներ պատճառելով հանրապետության սոցիալ-տնտեսական զարգացման բոլոր բնագավառներում։ Այնպես որ, կրթական համակարգի վրա համավարակի թողած ազդեցությունը համակարգային և անդառնալի հետևանքներ կարող է ունենալ, եթե այսուհետ շարունակենք միայն հեռավար ուսուցում իրականցնել (նույնիսկ այդ նպատակի համար հատուկ ներդրված հեռավար համակարգի արդյունավետ գործարկման պայմաններում)։ Ավելին, կան մասնագիտություններ, որոնք այնքան յուրահատուկ են, որ առկա և հեռավար կամ հիբրիդ համակարգով ուսուցումը ծրագրային պահանջներով անհարժեշտ արդյունքներ չի ապահովում, առկա ուսուցումը պարզապես պարտադիր է (դա ակնառու արտահայտվում է բժշկական մասնագիտությունների գծով)։ Բարձր արդյունավետությամբ ուսուցում կազմակերպելու համար անցումը առկա ուսուցման դառնում է անհրաժեշտություն, եթե, իհարկե, կարողանում ենք խստորեն պահպանել համավարակից պաշտպանվելու բոլոր կանոնները։
 
Այդ տեսակետից Եվրասիա միջազգային համալսարանը առանձնանում է բացառիկ բարենպաստ պայմաններով․ մեկ ուսանողի հաշվով 5-8 քմ լսարանային և լաբորատոր տարածքներով, անհատական սեղաններով, ընդարձակ (մինչև 5մ) միջանցքներով և լայնարձակ հանգստյան գոտիներով ապահովվածությունը՝ հակահամավարակային կանոնների խստագույնս պահպանման դեպքում, լիարժեք հնարավորություններ են ստեղծում անցնել առկա ուսուցման։ Ընդ որում, ներդրված է նաև ուսուցման հիբրիդ համակարգ՝ վարակված ուսանողների ուսուցումը կազմակերպելու համար։
 
Մեր կարծիքով կառավարության վեց ամիս տևողությամբ ևս առկա ուսուման հետաձգումը բոլոր առումներով հիմնավոր չէ, հապճեպ է, մանավանդ նկատելիորեն համավարակը նահանջում է, և առաջիկայում սպասվում է հակահամավարակային դեղամիջոցից օգտվելու հնարավորություն։
 
Անհրաժեշտություն է առաջացել պահպանել այսօրվա ուսուցման բարձր արդյունավետությունը և համալսարանի մրցունակությունն ու վարկանիշը։ Համոզված եմ, որ հաշվարկներ չեն կատարվել լրիվ կամ մասնակի՝ ըստ ոլորտների «լոկդաուն»-ի կործանարար հետևանքները։ Այս խնդրի նկատմամբ աշխարհով մեկ դեռևս միանշանակ որոշում չկա, հետևաբար միանգամայն օրինաչափ է մեր պայմաններում 2020-2021 ուստարվա երկրորդ կիսամյակը սկսել առկա՝ դեմ առ դեմ ուսուցման համակարգով։
 
Մինչև գիտական խորհրդում հարցի քննարկումը՝ ակնկալում ենք ուսանողների և դասախոսների կարծիքը վերոնշյալ հարցի վերաբերյալ:
 

ԵՄՀ ռեկտոր, աշխ. գիտ. դոկտոր,

պրոֆեսոր ՍՈՒՐԵՆ ՕՀԱՆՅԱՆ

«Անձնագիր դեպի աշխարհ» թեմայով մոտիվացիոն դասախոսություն

Եվրասիա միջազգային համալսարանը հյուրընկալեց «Սմարթ Չոյս» լեզուների ուսուցման միջազգային կենտրոնի հիմնադիր տնօրեն, մ.գ.թ. Սվետլանա Կարապետյանին և Կիպրոսի «Կասա» քոլեջի գործադիր տնօրեն Էլինա Սավերիադեսին։ Նրանք հանդես եկան

Դասախոսություն՝ «Ինչպես ապրել մոտիվացված» թեմայով

Օրերս Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ հանրային դասախոսություն՝ «Ինչպես ապրել մոտիվացված» թեմայով։ Միջոցառումը կազմակերպել էր ԵՄՀ Կառավարման ամբիոնը՝ հրավիրելով կառավարման մասնագետ Դավիթ Մեջլումյանին։ Դասախոսության ընթացքում Դավիթ

Կրթությունն այն հենասյունն է, որի վրա կառուցվում է մրցունակ աշխատաշուկա staff.am

Կրթությունն այն հենասյունն է, որի վրա կառուցվում է մրցունակ աշխատաշուկա։ Այս համոզմունքով staff.am-ը սկսել է նոր համագործակցություն՝ Եվրասիա միջազգային համալսարանի հետ՝ կնքելով համապարփակ հուշագիր, որի