Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա

Եվրասիա միջազգային համալսարանի «Տարրական մանկավարժության և մեթոդիկա» մագիստրոսական ծրագիրը նախատեսված է մանկավարժներին ժամանակակից գիտելիքներով, հմտություններով և փորձով զինելու համար, որոնք անհրաժեշտ են տարրական դասարաններում և կրթության կառավարման ոլորտում նվաճումների հասնելու համար:

Ակնարկ

Երեխայի զարգացման, կրթական հոգեբանության և ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումների համապարփակ ըմբռնման վրա հիմնված այս ծրագիրը հնարավորություն է տալիս մանկավարժներին ստեղծել դինամիկ ուսումնական միջավայր, որը նպաստում է պատանիների զարգացմանը:

Երեխայի զարգացման, կրթական հոգեբանության և ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումների խորը ըմբռնման վրա հիմնված այս ծրագիրը նախապատրաստում է մանկավարժներին վստահությամբ, հոգատարությամբ և նորարարությամբ հաղթահարելու տարրական կրթության դժվարությունները:

Ծրագրի տարբերակիչ առանձնահատկությունն այն է, որ շեշտը դրվում է գործնական հմտությունների զարգացման վրա: Ուսումնառության ընթացքում ուսանողները ներգրավվում են գործնական ուսուցմանը, աշխատում են նախագծերի վրա և մասնակցում գործնական աշխատանքներին: Իրական աշխարհի այս փորձառությունները ուսանողներին տալիս են անգնահատելի հնարավորություններ՝ կիրառելու տեսական հասկացությունները իրական կրթական միջավայրերում՝ թույլ տալով նրանց զարգացնել իրենց դասավանդման հմտությունները, դասարանի կառավարման տեխնիկան և ուսուցողական ռազմավարությունները փորձառու մանկավարժների ղեկավարությամբ:

Տեսական ուսումնասիրության և գործնական կիրառման միաձուլման միջոցով ուսանողները համապարփակ ուսումնասիրում են տարբեր թեմաներ, որոնք կարևոր են տարրական կրթության արդյունավետ իրականացման համար: Այն ներառում է ուսումնական պլանի ձևավորում և իրականացում, անհատական ​​ուսուցման ոճերին հարմարեցված ուսուցման մեթոդների կիրառում, դասարանների կառավարման ռազմավարություններ, գնահատման մեթոդների և տեխնոլոգիաների ինտեգրում դասավանդման պրակտիկայում: Շեշտը դրվում է ուսանողակենտրոն մոտեցման մշակման վրա, որն առաջնահերթություն է տալիս ներգրավվածությանը, քննադատական ​​մտածողությանը և ստեղծարարությանը:

Պրոֆեսորադասախոսական կազմի անդամները, որոնք բաղկացած են փորձառու մանկավարժներից և հետազոտողներից, տրամադրում են մենթորություն և առաջնորդություն՝ նպաստելով ուսանողների մասնագիտական ​​աճին: Համագործակցային նախագծերը, պրակտիկայի փորձը և հետազոտական ​​գործիքները ուսանողներին հնարավորություն են տալիս տեսությունը գործնականում կիրառել՝ կատարելագործելով իրենց մանկավարժական հմտությունները և կատարելագործելով տարրական դասարանների սովորողների բազմազան կարիքները բավարարելու իրենց կարողությունը:

Կարիերա

Համալսարանն ավարտելուց հետո այս մասնագիտության շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել տարբեր կրթական հաստատություններում, ինչպիսիք են՝ դպրոցները, նախադպրոցական հաստատությունները, կրթական ղեկավարությունները և արտադասարանական կազմակերպությունները: Նրանք կարող են զբաղեցնել պաշտոններ, այդ թվում՝

  • Տարրական դպրոցի ուսուցիչ
  • Ուսումնական պլանի մշակող
  • Կրթության խորհրդատու
  • Կրթության ադմինիստրատոր
  • Կրթական գիտաշխատող
  • Հատուկ կրթության ուսուցիչ
  • Ուսուցողական մարզիչ/մենթոր
  • Համայնքի մանկավարժ և այլն

 

Վերջնարդյունքներ

Ընդհանրական վերջնարդյունքներ

  • Դրսևորում է վերացական մտածողություն, վերլուծելու, սինթեզելու և խնդիրների լուծման (քննադատական մտածողություն) կարողունակություն
  • Դրսևորում է մայրենի և օտար լեզուներով գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու կարողունակություն
  • Դրսևորում է տեղեկատվության կառավարման (տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն արդյունավետ փնտրելու, գտնելու, մեկնաբանելու, մշակելու, վերլուծելու և պահպանելու) կարողունակություն
  • Դրսևորում է նորարարական մտածողություն և նորարարական գործունեություն ծավալելու կարողունակություն
  • Դրսևորում է բարդ խնդիրներ լուծելու կարողունակություն

Մասնագիտական վերջնարդյունքներ

  • Կարող է ներկայացնել ՀՀ կրթական քաղաքականությունը, կրթության բնագավառի օրենսդրությունը, նորմատիվ և իրավական ակտերը

  • Կարող է բացատրել կրտսեր դպրոցականի ֆիզիկական, հոգեկան ու մտավոր զարգացման առանձնահատկություններն ու օրինաչափությունները, մանկավարժության և հոգեբանության սկզբունքներն ու հիմնական դրույթները, կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների հեգեբանական առանձնահատկությունները և կարիքները

  • Կարող է նկարագրել երեխաների և ուսուցչի իրավունքներն ու պարտականությունները, մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները կարգավորող էթիկական և իրավական նորմերը

  • Կարող է կիրառել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ ուսուցման գործընթացում՝ մանկավարժի թվային կարողունակության եվրոպական շրջանակին համապատասխան (Digital Competence Framework for Educators (DigCompEdu))

  • Կարող է պլանավորել, կազմակերպել, իրականացնել, ղեկավարել, վերահսկել, գնահատել կրտսեր դպրոցականների ուսումնադաստիարակչական գործընթացը, այդ թվում կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների
  • Կարող է լուծել մասնագիտական խնդիրներ, պլանավորել և իրականացնել հետազոտություններ, կայացնել որոշումներ

  • Կարող է կազմակերպել իր աշխատանքային գործունեությունը, ինչպես ազգային, այնպես էլ միջազգային կրթական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան (մասնավորապես՝ Միջազգային բակալավրիատի)

  • Ունի տարրական կրթության բնագավառում նախագծային աշխատանքներին մասնակցելու և արդյունքները ներկայացնելու կարողություն

Programme

Semester 1CreditsNumber
Biology4ESTU 203
Clinical Pharmacy2ESTU 340
Drug Technology4ESTU 657
Semester 2CreditsNumber
Microbiology4ESTU 768
Biochemisrty4ESTU 432
Pharmacy2ESTU 873
Semester 3CreditsNumber
Biology4ESTU 203
Chemisrty2ESTU 340
Drug Technology4ESTU 657

Դիմում

Պատրա՞ստ ես դառնալու ԵՄՀ ընտանիքի անդամ։​​